Friday 18 October 2013

bufday presents for this year... :)

assalamualaikum..

tanggal 28/09/2013  jatuh hari tarikh kelahiran aku untuk yang ke-20..huhu....da xde belas2 da umur..puluh2 da sekarang..huhu..makin meningkay dewasa..makin bnyak masalah nye..haha..btol x?hmm... utk taon nie xde adiah  dari someone special da...huhu..mklum lar da single mingle nie..ahaha...kwan2 je lar yg bg tu pown yg ingat bufday aku..tp aku x kesah lar semua tu... hahaha..asalkan ad pown aku da cukup bersyukur da..hihi..kan..


yg nie adiah dri kawan aku nurul..jadi lar dri xde..hihi..thanx dear..

             

yg dri my dear roomate..athirah..hehe..thanx sedap lolipop nie..ehehe


yg nie my big teddy adiah dri kwan aku..thanx bro..hihi

         

nie dri akaq angkat aku dekat sietiawan..terima kasih k.long... :)

pada yg sudi wish aku and bg adiah... thanx a lots..owh ye lpw..adiah dri my bez buddy  tasha..dye bg aku jam dgn rantai..hihi..lpe nk capture gambar..anyway..thanx syg..muaaahhhhh..thanx kawan2..me love you..

0 comments:

Post a Comment